Mina naglar är orange-a *jagstavarsåfint* :) ?

tja ;D
Dagen har då varit så att jag har varit vid ulva och badat med becka fanny louise julia & jossan, det var najs ;)
heh.. tänkte ba tillägga att jag är dålig på att köra moppe ;$$
Och hejdå till fannyälsklingnilsson som åker till umeå ikväll<3

aja, nu ikväll vet jag inte va som skulle hända ;o antingen skulle vi dra te badet och grilla(?)
eller så blir det ba mys hos julia typ hihi..

en sak jag vill dela med mig av också! :O
JAG HAR TAPPAT BORT MIN MOBILSLADD TILL DATORN!!! ;'''((( damp
jag la typ ner den i min väska för någon dag sen, och nu är den borta ...

och jag trodde vi hade inbrott igår (y' men det var bara min galna syster..

haha fett fula fan

juste!
Svar till anonym: Nej, jag och olliepollie är inte tsm :)


Kommentarer
Postat av: josefine

sv: vet :o

2010-07-13 @ 23:22:38
URL: http://duvetjossans.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0