majajansson♥





nu blir det mys med bästa lillasyster (som har växt om mig :'()
film och sen sova i husvagnen på gårn vettni ;) jag gillar att bo på landet :')

tänkte bara säga att maja, du är mitt allt , du är jordens sötaste unge,
och utan dig vore jag inte hel, det är sant, du gör mitt liv värt att leva,
du är min lilla guldklimp, jag är så lycklig över dig lillasyter
det är så många som önskar sig en liten tjej som du till syster,
och jag fick dig, den speciellaste av dom alla (och då menar jag verkligen speciell (; )
 du är underbar älskling, ingen kan nånsin ta din plats i mitt hjärta
jagälskardigmestivärlden och det kan ingen ändra på ♥


Kommentarer
Postat av: josefine

sv: kommer sakna dig me :( det ska jag! <3

2010-07-17 @ 22:36:12
URL: http://duvetjossans.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0