jag har hittat min fina lilla sladd till min lilla fina underbara mobiltelefåååån (:



chachaaaaaa ;D igår var jag och louise ute i bälinge, där träffa vi på ngra töntar ;d
åkte till elis mupp och "kolla film" ingen kolla :)
sen aah typ 3 åkte jag och louise hem till mig och sov i min stooooooora säng *host*
sov till typ 2 -.- sen åkte vi och satte oss i vär gunga i en lekpark i bäjlingää ;)

louise är hemma hos sig just nu och snart ska jag åka dit, sen blir det typ kvällsdopp (a)
aja, puss på mig ! :***





masssaaaa bilder på mig ba för din skull, snäll jag är va?
eller så är det bara för jag tycker jag är så bedårande... hmm.. ja det måste va så :')


Kommentarer

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0