Im here without you bby, but you're still with me in my dreams

Igår drog jag louise fanny ida sara & julia till ludde där det var lite folk, dom hade nog kul tror jag, men inte jag(a)
förlåt , men jag var skittråkig, trött och osocial, men jag orkade ingenting bara :S
men man får väl ha sånna dagar med eller ?

aja, jag och sara drog hem lite tidigare än dom andra, och sen var det bara att sooooooova ,
nu är jag hemma hos mig och det känns skönt, ska bara ta det lugnt, sen ska jag nog höra av mig till mamma för hon vill nog träffa mig snart..
onödig fakta i know :)


VEM FAN HAR ETT SÅ TRÅKIGT LIV ATT DOM LÄSER MIN BLOGG BTW ? :O
 jag har ett tråkigt liv som ens skriver i den ... -.-


Kommentarer
Postat av: Majja :)

lägg in fler inlägg jag vill läsaa :DDD x)

2010-07-24 @ 22:00:02

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0