wihooo killarna gillar fanny på gymmet..

Tro inte att jag är död, för det är jag inte.
Har bara knappt hunnit varit hemma, kom hem en snabbis efter skolan med louise.
Men det tog inte lång tid innan vi skullle med bussen in te gymmet.
Och det var sååhääär nära på att jag hade missat min instruktion, för jag hitta inte mitt kort (a)
Och tro mig men jag letade igenom heela min plånbok, men det låg tydligen på ett konstigt ställe, så louise hitta det för hon är konstii :) <3

Vi sprang te bussen, och vi hann (y) !
Sen gick vi te mammas jobb och skratta åt gammlingar (y)
Sen så fick jag min instruktion av en skiiiiit heeeet kille, seriöst jag typ dog ;ooo !
Stor mage och skägg och allt ;o
Hihi men han var rolig,

Och jag är skämmig!
massa killar garva åt mig på gymmet för jag är sååå dum -.-'
men jag skratta också faktist, jag skämdes inte så mkt (a
Dom måste tyckt jag var för söt..

Sen åkte vi hem, och louise gullunge sov som en liten bebiis i bilen
Nu har jag ätit och ska bara tare lugnt framför datorn.

Här får ni en sötnos bild på louisefisgrispolis från idag


och hon får defintivt en guldstjärna för hon bara har väntat och väntat och väntat på mig hela dagen.
 älskarejj (a)


Kommentarer
Postat av: louise

jag vet jag är bäst :D

och jag sov inte .. vila ögonen bara (aa)

2010-01-25 @ 20:04:49
URL: http://loouisebloom.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0