Töntiga BarnSpel är ju Rooooliga ? :D

BUHUUUUUUU !!
JAG VAR SÅ SÄKER PÅ ATT VI HADE SPELET ,
FÖRSTA KLASS , SOM MAN SPELA NÄR MAN VAR LITEN I BOKHYLLAN ! MEN NEJ DE HAR MINA FÖRÄLDRAR LYCKATS LAGT NÅN ANNAN STANS ! BAJBAJSBAJS ! ;'''(((

hahah, vi snacka om det spelet idag i skolan och jag blev så taaggad på att spelare igen, man tyckte det var så kul då ju! Och Marcus påminnde ju en om massa saker på spelet jag hade glömt! Såååå kuul

Så nu ska jag sörja mig med nått töntigt 101 dalmatinerna spel och nått lek och lär! suuuure.. tyck jah eh tönt, men de måste man få vara ibland, right ? *host* ibland.. *host*




självklart har jag lyckats tryckt mig lite av detta, men jag ska faktist in te stan om en timme och köpa gymkort m. mamma , wiiihoooo ! :D:D


Kommentarer
Postat av: lollolouise

nooooo hitta du den inte :(

2010-01-15 @ 16:14:36
URL: http://loouisebloom.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0