Såklart är de JAG som rammlar.. !


Fanny is back from school 
På No;n fick plugga lite te provet och så , men jag och jackie satt mest och snacka om våran tungpiercing (a)
så sjuuuukt taggade vi är ! ;'(
Haha sen satt vi och fanny och härma simon, det var skitkul! x)

Sen hade vi lunch, åt lite sen gick jackie jag och fanny och lämna min konfalapp och sen upp till affären.
Värsta promenaden, för när vi kom fram hade vi typ idrott -.-'
Haha, men vi slapp skridskor och var inne, och jag och jackie var tjocka gubbar :')
Haha fattar itne vad vi höll på med? Helt hyper.

Sen när vi går till bussen och ska över världens snöhög, så ramlar jag såklart pladask på magen och allt, och min jacka var itne stängd.. lyckat, och när jag har rest mig halvvägs ramlar jag igen -.-
Jag såg ut som en snögubbe :D

Fanny tog typ lite kort och filma då , haha , fett cp vi är.
Jaja, typ 3 ska jag in te stan te mamma, typ kolla Ikea och sånt :)

pusssiiii , jag gör ett videoinlägg sen :DDDD och bjuder på min schööna humor !


Kommentarer

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0