PINK i brallan, mihihi


mina naglar som många diggar, även fast dom är slarvmålade kl 1 på natten, men liksom rååååza is the shiet
och tydligen är jag "lite rosa av mig" enligt typ min syslöjdlärare och jackie, om inte fler? xp

skolan har vart okej , trorjah.
haha, en sak som hände innan vi skulle äta när jag fanny marcus och ruben satt i uppehållsrummet
jag hade mina fötter på bordet, och då kommer en lärare, Roland, och ba kollar surt på mihg
Roland - Fanny ta ner fötterna ! *kollar surt och iriterat*
Jag - älskar dig också! :'D noot...
Roland - Thank you. (vi tror han säger Fuckyou)
-börjar asgarva-
Jag - vafan sa han fuck you !?!?!? :O
Roland vänder sig om och bah
- Jag sa thank you !!!

haha borde man tro på de.. ;o
(hoppas ingen lärare läser min blogg) (a)

Menmen, sen hade vi syslöjd idag,
och jag ska bli en liten tant.. för jag ska önska mig stickningsgrejer när jag fyller ;$
lallalla

pusshejj .


Kommentarer
Postat av: fanny

sv: hahah fan va fail asso utav oss då xD

syslöjd is the shiiiiit ;D

2010-01-26 @ 17:09:46
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/
Postat av: jackie

pink ladies :D eller pink lady, fannisen fannisen lalalal

2010-01-26 @ 19:16:08
Postat av: Juliaw

ÄNTLIGEN NÅGON SOM FÖRSTÅR MIG!

STCIKNING ÄR KUUUUUL!

hahahah (aa)

2010-01-26 @ 20:25:56
URL: http://kortjockstolt.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0