Ömmm Sherlock Holmes tyyyyyyp


Just kommit hem från bion
Jag hade de roligt, börja med att Petra, Julia & Elin gömde sig för mig på bussen, och de gör alla för mig ;o
Är det extra roligt när de är jag elr? haha x)
Menmen , vi gick typ och köpte godis, dock köpte jag lite mycket så ska väl goffa i mig de ikväll om jag orkar och kanske imorn. Julia var den ända som köpte popcorn som hon sedan välte ut mitt i filmen också, haha.
Och Julia och Elin ska få hundra kr av Petra för att dom dansade framme vid bioduken innan filmen hade börjat. Det var inte helt värt hundra spänn, men det var kul. Haha
Fatta ingenting av filmen först men den var rätt bra , och det var inget ljud på den ibörjan heller, typ bara ngra sekunder och vi får en ny biobiljett !! Wihooo
(Y)
Visstjah, filmen hette typ, sherlock holmes ? :p

Menmen, nu ska jag kanske se om de finns lite sociala människor på MSN.
bye

tog bah nån ful bild med camen .
godis, biobiljett och den Nyyaa biobiljetten :dd


Kommentarer
Postat av: louise

sv: hahah har hon blivit förstor nu så hon inte vill ha dig hemma xD

2010-01-08 @ 21:55:54
URL: http://loouisebloom.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0