Mitt släktkalas , yyyeah ..





HAHAHAHHA !


  
(tryck på dom små)
Blev firad av släkten idag då, fick stå och äta en kall äcklig korv framför alla för dom tvinga i mig lunch ;s
Sen åt vi massor med kakor och tårta, määäääätt !

Och Alex har lärt mig vääärldens coolaste trolleritrick med kortlek, så liksom konfalägret - HÄR KMR JAG!
fast vet ni, han ville inte lära mig så jag skulle försöka att klara de, och gjorde man de elr ?
oooooooooohjaaaaaah !
är man bäst så är man ;)

fick typ 1310 elr ngt i pengar , och halsbandet jag har på mig av lillasyster. :)
Och ikväll får jag goding mat istället för imorn.
puss.


Kommentarer
Postat av: jaquäälinä

gaaah du är så fin fanny !

2010-01-31 @ 18:19:40

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0