Min mage spricker..

Har inte hunnit skriva på hela dagen , men här får ni den ..
Jag gick upp typ 12 idag, för jag och Fanny skulle till stan, pappa skjussade oss snäll som han var.
Vi gick runt och fanny provade ett hundratals jeans . Men hon köpte inga
Till slut kände vi för att bara sätta oss ner, prata och ta en fika. Så det gjorde vi också

Sen blev jah upphämtad och jag Filip Maja & Mamma åkte till mormor och morfar på middag.
Jag var redan proppmätt innan, och middag hos mormor och morfar betyder, MYCKET mat.
Usch jah var mätt efter förrätten som var en liten macka..

Menmen, de var väl rätt kul också , eftersom min syssling Ella var där, och hon var jävligt pratglad!
Hon är 2 och ett halft.. hahah, men hon eh så söt ju :) Dock väääldigt rädd för molly (en hund). Nog om det.
Blev små drygt sen och jah ville bara hem, men alla dryga med tusentals gammla fotton..
Och på måndag ska jag på bio med mormor haha.
JAJA, inge roligt inlägg kanske menmen..

Btw, jag har saknat och älskar fanny nilsson :)
+ att nu ska jag nörda apspel som jesper visa mig igår :D


Kommentarer

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0