JAMES BOND ! ...eeeuww...

Kom hem för en timme kanske ? Drf jag inte skrivit på hela dagen , skolan var hmm.. ganska dryg :D
Typ somna till vissa lektioner, har vart trött och fryst hela dagen.. och den började inte bra, pga idrotten. haha
Var då som sagt jävligt trött och konfa var väl de sista jag orkade med efter skolan..
Men den blev ganska rolig också,
Och fuck you Sebbe de där med james bond.. äcklad -.- hahaha
Blev sen iaf att vi skjussa hämtade Maja, skjutsade hem Louise, Fanny & Marcus.
Sen blev de middag och äntligen värma sig framför brasan!

Nu ska jag ligga och värma mig under täcket med bra musik och njuta av att inte ha ngra läxor med mig hem.


Kommentarer

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0