Humöret går upp&ner, eller rättare sagt, ner&upp .

I början av dagen så var allt bara rent ut sagt skit.
Envis som jah är, väägrade jah åka hem utan en dator!
Den jag skulle köpa var slut, så vi åkte runt och leta efter någon annan,
Jah , mitt humör var tvärtimot på topp.
Jag kan nog säga att när någon mötte min blick så var den nog inte från min snälla sida..
Jag dampade på aallt och alla verkligen.
Men tillslut hittar jag en dator på Siba,
MEN DEN KANSKE INTE FIINNS I LAGER !?
Så han går iväg för att kolla och kommer tillbaka tomhänt..
jag ska säga er att de var inte min dag och jah var nära på att brista i gråt, känslig i know ;o ! men inte min dag som sagt..
men så säger han,
- De fanns 2 kvar, så ni kan hämta ut den i kassan.
Ni skulle sätt hur mitt ansikte säkert lös starkare än solen, mitt leende gick upp till öronen, promise !
Hahah, så sen när jag har köpt min kärlek åker jag hem, överglad till miss nilsson.

Hos Fanny spela vi in våran låt som vi gjorde igår, och jag vet inte om ni kommer få se & höra den, för jah vet inte hur de blev meh de.. men vi ska nog fixat på nå sätt
Sen åkte vi ner till Isen och typ skrapa av all snö ?
Sen höll vi på hur länge som helst med att fånga snöflingor med munnen (A) Och jah ska säga er,
JAG HAR NOG PROBLEM MEH MIN BALANS ;O
hah.. ah sen åkte vi hem , och efter ett tag åkte jag hem till mig , och snart vill jagg att Filip kommer in och hjälper mig med min datoor så jag kan använda den så snart som möjligt :))) !


Här har vi älskling :) <3


Kommentarer
Postat av: emma

sv; men tack gullet! haha <3

2010-01-03 @ 01:36:38
URL: http://emmaos.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0