hej träningsmänniska ? snart.. hmm.. JA :D

Sitter lite småuttråkad här och gör ingenting ,
Lisa, Moa och Tove Skogsberg kom över hit nu , men orkar jag vara jättesocial ? nej :D
men jag är iaf trevlig som jag alltid är :)
Sen ser jag lite väl hmm.. trött ut för att visa mig allt för mkt .


Jag måååste jobba.. orkar inte .
Jag är proppmätt men sugen på att äta.
Nu tvinga min bror att stänga av musiken för han ska äta.
Blä på dig bajsmänniska :D
Wihoo jag sa bajs , är du glad louise  ?

Nu ska jag kanske äta upp resten av popcornen som jag antar ngn åt igår, hahaha
inte lika gott.. men nån måste ju görat ?
ska ändå träna med louise tisdag och torsdag nu i veckan , yeeah !
(Y)

Puss på er ..
kanske..
vet att du älskar mig..
så du får en puss :D
jag är inte dryg


Kommentarer
Postat av: louise

fläsket ska bort:D

2010-01-16 @ 23:21:52
URL: http://loouisebloom.blogg.se/
Postat av: emelie

sv: Kvinna nu är jag frisk som en fisk :D hahah xD

2010-01-17 @ 12:32:06
URL: http://eemeliesplace.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0