hej - hejdå

Kom hem från julia för en liten stund sen.
Vi typ spela ngt sanning&konsekvens spel och titta på film
I princip satt jag i fotöljen hela kvällen och tjocka i mig massa dåliga saker -.-
Kan inte kallat mig social men, ibland får man väl vara lite tråkig och trött :))))
Och ni behöver inte få en bild på hur jag såg ut

för de första så hade jag mjukis kläder både nerefrån och upp
och för de andra så har jag ingen bild
och för de tredje jag var väl söt endå

hmm..
jag är skittrött, godnattiiii
imorn blir jag firad av släkten ..

och jag har en sexig pjamas.. men ni får inte se hela


Kommentarer
Postat av: jackie

älskar dig med tjockis<3

2010-01-31 @ 14:43:06

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0