HAPPYFAAAAACE :D:D:D:D !

JAG EH SJUKT GLAAAD ! :O asså , jag var skitemo för några timmar sen, (nu kommer jah låta konstig..)
Jag satte ett lakan för min dörr, så om nån öppnade dörren skulle jah slippa se den, för jah orka inte meh min familj, hah.. så satt jah där inne i mitt rum med skithög musik och åt massa godis...


MEN NU ÄR JAG GLAD SOM JAH VEENNE VAD :D
det rimma.. uuuh jah eh bääääst :D
jah och fanny har gjort en sak, som kommer äga ut skiten ur alla.
OHYEAAH !

Och jag är skitglad , för imorn , är jag hur mkt fattigare som helst :D:D
ni tänker - Man vill ju inte vara fattig ?
JO ! om man får en datooor så vill man deh :D
Japp ! jag ska köpa en datooor, och sen hoppas jah att mamma skjussar mig till fanny så vi kan göra våran lilla grej ;)

leeeeeeedtråd ...  


Kommentarer
Postat av: fanny

yeah, vi är ju inte bara lite bra ? ;)

2010-01-02 @ 00:09:15
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0