fuuuck uuuuu -.-'' nästan gång äru död ..

jag vaknade typ 2 idag, fast kan inte säga att jag sov under hela tiden
eftersom min BROOOOORRRRRR ska komma och sega och dryga med mig !
typ ringer på telefonerna som ligger på mitt rum , och driver medd att min plattång har brunnit och allt -.-'
dääär kom lite fula svordommar från fanny ! kan ni tänka er de ?
måste säga att jag var jääävligt nära på att dampa loss och kasta mig upp i sängen för att slå ihjäl honom
men de var jag för trött för (a)

Men kan säga attt han fick en regäl smäll på ryggen när jag kom ner sen,
han bah ajjjjjj , sen ba garva han -.-'

Jajaja !
jag sitter och dryglar med Fnilsson och Lblom på msn ,, vi försöker planera kvällen , går ju jäääättebra! -.-
blablabla, vill ni ha en fin bild på mig ? :D
hur fin jag är nuuu..
varsågoda.

inte skratta :D


Kommentarer

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0