får aldrig sova i lugn och ro -.-''

ciaao , kom precis hem från fanny.
har inte så mkt och skriva , ska vänta på att louise loggar in på msn så man kan få bilderna från igår.
som sedan kommer upp på bloggen
vi hade kul igår, härligt att träffas igen.. och vi typ åt dåra, sen satt vi typ i en busskur i över nån timme säkert.
och blev total dissade av min brorsa som kunde skjussat oss te pontus.. men han ba tuta och körde förbi..
så vi fick gå i kylan och när vi äntligen kommer dit så måste vi gå med dom ute en stund till..
haha, och sen får vi äntligen gå in till värmen ! och dom typ ba spelar tvspel och sånt, sen slutare med att alla ligger i sängarna och jag kan inte röra mig för typ alla ligger på mig.. -.-'
sen var vi tvunga att åka hem typ 1.. så vi typ gick och la oss på en gång, tröttaaa.

imorse trodde jag att jag skulle bli av med ett jobbigt storasyskon som väcker och stör mig.
men nej.
fannys syster,, INTE min ska också hålla på -.-'
emma kommer typ och nyper mig i näsan och massa och sprutar typ nån fotspray i ansiktet på mig -.-''

drygt inlägg, pusshej, bilder kmr sen !


Kommentarer

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0