en fin rubrik


Hemma idag , har ju inte mått så bra den senaste tiden.
Så nu idag ska jag försöka tänka massor elr inte, och vila ut min förskylning. om man kan säga så (a) 
Jag vet inte vad jag ska skriva och jag har inga bilder på mig nu, för jag ser ut som ett litet mongo :D
Nu blev jag jävligt hungrig helt plötsligt , så jag ska ner och äta !
Julia var tydligen också hemma idag, så det är bra, då har jag nån på msn
Och nu ska jag lyssna på marcus bra musik för att bli lite gladare,

sen så vill jag bara säga.. tack..

pusshej








jagälskardig.


Kommentarer
Postat av: Juliaw

Jag vill veta vad som hänt med dig gumman, berätta hur de är med dig.. vad har egentligen hänt? <3

Du, jag vet också hur svårt de är att vara kär.. men de är ju som du säger så jävla underbart.. man blir så glad!!

älskar dig fanny.

2010-01-20 @ 15:19:28
URL: http://kortjockstolt.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0