DU PALLAR LÄSA! - ANNARS ÄR DU EN LAT KOSSAMU :)

My day.
Idrott på morgon, men snäll som mattias är så typ slipper vi den för de är så kallt för att åka skridskor (a
Svenskan såg vi nån cp film med Selma Lagerlöf, typ sooov.
Sen franska , gaybitchgaybitch , yeye
Jackie och jag gjorde snyggaste gubbarna , som petra måste skicka bilden på ! Lägger ut den sen :')
Sen typ lunch och sen läääs, bokstäverna typ sväva framför mina ögon, trööööött.
sen engelska.. jag typ gjorde ngra meningar ! :'D stolt liten apa..
sen så smsa jag fanny och sa att hon borde ta bort mobilen från bordet
för de låter om hon skulle få ett sms (aa)
och då lät de ... inte.... lalalalala , jag hade inget liv. Satt typ och garva åt mig själv

Sen So, soooooooov.

Sen vart de konfa, och jag ramlar i snööön ;(( SKITKALLT. typiskt mig..
sen senare blir jag knuffad av louise också.. inte roligt ! ;(
men på konfan mediterade vi, de var konstit, men det var fett kul för vi typ satt och garva ngra st. 
iaf, det var rolit. (a)
Sen så har jag hört en sak som äär sååå beest !
Säkert första gången i mitt liv jag har hört de här,
Marcus sa att jag var smartare än fanny (a) aaaaaawie !


och MAGNUS, tack för dvd;n igår, sjukt gulligt av dig :D ! <3


Kommentarer
Postat av: louise

haha de var inte meningen xD

2010-01-27 @ 19:33:18
URL: http://loouisebloom.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0