blääääääää , ja jag var depp, so ?

Jag skrev ett inlägg igår som la jag trodde jag la upp på bloggen, men som måste ha försvunnit på ngt konstigt sätt, det finns inte att lägga upp nu heller , det ba POFF sen vare borta tydligen..

Idag hade vi typ HK för första gången , jag tror min grupp tyckte jag var blåst och öhm ngt mer..
Men jag var väl gulli som vanligt. :)

Min dag med tre ord
; piss piss piss ?
 
Vet inte vrf.. alla har gått och sagt , "äru trött ?" "men Fanny jävla depp" "hej depp barn" "mår du bra elr?"
nått i den stilen ja.. själv vet jag inte. Visst jag känner mig depp , jag mådde illa sen svenskalektionen och har ingen aptit. Jag är inte sjuk, jag tror inte jag är de iaf, för jag känner mig inte sjuk. Vill inte vara sjuk.

Julia var den som fick mig att skratta säkert nästan första gången idag?
Och det är endast för du är allmänt stört :) 
Men vi gillar't

mofa kmr ikv och hjälper mig med matten.. MVG-barn nästa?
- yääääääs

Jag var osminkad idag.. wihoo , vaknade typ lite över 7, men hade planerat att gå upp halv senast.
Jag är bäst på att planera.

Vem pallar läsa mitt emoinlägg?
hejdå


Kommentarer

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0