Beautiful Disaster

Gick upp i jävlig bra tid idag faktist ;o halv 12 , yeeaaaah .
Men det var för jag visste itne när mormor skulle ringa, så lika bra att gå upp.
Eftersom jag är hennes favorit-barnbarn - som eh självklart , så vill hon ju gå på bio med bara mig. ;)
Så varför tacka nej? - moahah

Nej, men jag har märkt att jag måste börja ta tag i saker, och tänka på det jag har..
För jag har liksom börja tagit allt för givet och låtit tiden flyta på känns det som ?
Menmen..

Känns som mitt lov inte vart så speciellt, fast de ändå har de..
Men måste erkänna att de inte har varit de roligaste jag haft..
nog om de.

Ska ta en lååång dusch sen för de behövs känner jag,
sen fixa mig lite fräsch och sen börjar bion halv 7.
myyyyyyes

imorn börjar mardrömmen igen :)

puss.


Kommentarer

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0