Äntligen MFLF Igen ! :) (y)

Märkte att jag har lite bråttom nu, tänkte ta bilder på hur jag ser ut med min kamera som jag aldrig gör nu för tiden.
Men hinner inte de, och den har typ inge batteri.
Ska alltså till Björklinge och äta med älsklingarna malin fanny och louise , sen vet jag ite vad som händer.
vi är iaf med varanadra (y) som var mycket längesen ;( <3
Här får ni ngra snabbis fula bilder på mig .



 nu vet ni iaf ungefär hur jag ser ut :D
och det kommer tas massor med kort ikv, så håll utkik imorn om itne senare!


Kommentarer
Postat av: emma

aaah! shit va fint linne, jag får låna nån gång? :D hahaha <3

2010-01-25 @ 16:07:35
URL: http://emmaos.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0