Åka skridskor på en skridsko !

fanny har blåa ögoooon :)))



FANNY IS BACK FROM SCHOOL !
Kändes fan aldrig som jag gick i skolan idag, fett chill
typ först matte prov -.-' de gick sääämst
sen hade vi No och de var rolit för fanny och jag var konstia (a)
och jag är bäst på att göra papperlådor !!! ;''o hihihi
och jag kom på ett nytt ord fanny och jag ska börja säga, shhnajsit (y)
sen typ så fick jag aldrig chans att säga holy shhhmoly guacamolyy idag ;(
Kunde gjort de på idrotten kom jag på nu, för vi åkte skridskor!
Jag och Jackie var schhhtekiga :) Vi hade bara en skridskor och snygga hjälmar :')
Så åkte vi som två gubbisar. miihihi , vi eh så gullia...
Nu äter jag mumsiäpple och dricker goding saft
jag är tönt nu ;(((
och jag taggar som fan tills min födelsedag ! WOHOHO F-E-M-T-O-N NÄSTA !


Kommentarer
Postat av: Juliaw

FEST DÅ ELLER ?????????? :D:D:D <333

2010-01-22 @ 19:47:22
URL: http://kortjockstolt.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0