äckligt känslig

jag har inte lust med bloggen alls just nu ..
och jag hoppas att vissa människor kan förstå de..
men just nu sitter jag med jävla matten framför mig och fattar ingenting
jag har ingen koncentration alls..
morfar ska hjälpa mig senare, men de är meningen att jag ska ha jobbat massor då !?
;(((
fan , asså jag tänker gå till skolan imorn , men snacka inte med mig om nått jobbigt
för jag är jävligt känslig just nu och börjar gråta över nästan allt..
jag tänker inte spela glad. nej nått sånt orkar jag inte, ni för göra så jag blir gladare på riktigt.
för jag behöver de.. skratta och va glad.. kalla mig inte emo för de vet jag redan om att jag är
förlåt om jag har vart tråkig konstig elr jobbig men när allt jobbigt tar över blir jag så .
och jag kan inte rå före.
nu Måste jag jobba med matte .. och en sak till ...
jag älskar er ..


Kommentarer
Postat av: jaackie

vi saknar dig i skolan fanny <3

2010-01-21 @ 18:11:03

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0