vovvis är min bästavän......

fan vad duktig jag är på att uppdatera nu då..
har kollat på film med syster nu , och hon typ somna sen i slutet.
hon blir alltid så sur när man säger att hon sover,
för hon tror att hon inte göre hah :) min snuttfia

men nu ska jag sova för en gångs skull och sen blire ju stan med petra och jackie imorn, :)


jippi min syster pratar i sömnen nu.. -.-
och jag ska sova med henne ute i hallen här uppe... yeeeeeey
men jag överlever.
bjuder på bilden, puss godnatt.


ännu en låt jag nu har fastna för..


Kommentarer
Postat av: fanny

visst va den bra, passar dej i think, elr den borde göra det iaf :)haha

2010-02-24 @ 18:44:46
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0