Hemma från konfa lägret, orka läsa ! :)

Hemma från konfalägret nu ngra timmar tebaks, kom typ hem lite över fyra.

På torsdagen när vi kommer fram så höll fanny och jag på att dö, för på förra lägret var vår kudde hemsökt
och när fanny tar fram sin kudde i vårt rum står de "Anders Eklund" på kudden, han som döda engla!
och jag fick panik och vi ba spraaang ut i korridoren och skrek och rammla och låg på golvet ett tag (a'
Men de var seriööst sjuuuukt äckligt !

Sen på fredagen åkte vi skidor, alla tyckte jag såg ut som ett proffs, bara för jag är så snygg (a)
men var jag proffs ? hm... de får man väl diskutera..
Kvällen var typ inte så speciell, vi typ klättra upp te killarnas rum på nån brandstege, men de var tråkigt där, höll på att somna så jag och tove klättra ner ganska fort igen .

På lördagen var jag inte med mkt alls, mådde sjukt illa så jag sov flera timmar, och sen på kvällen blev jag tvingad att komma upp och äta av malin, tryckte i mig massor.. -.- de var efterrrätt också ;oo
Sen hade ledarna ett "tvprogram" för oss, värsta showen, så sjukt jävla kul, garva ihjäl mig ! HAHAHA
Sen som typ belöning så fick vi vara uppe hur länge vi ville, men de blev nästan tråkigt pga de, haha.
Somnade typ 5 då .

Och idag såå åkte vi hem satt typ på bussen och blev attackerad av fanny med ngra färgpennor typ, men de sluta med att typ alla hade målats i ansiktet, och simon var helt jävla röd, ASG hahahha.
- Ja jo ja....
hahahahha , jag vet vems simons bäästavän är :)))))


menmen, om jag får tag på ngra bilder så ska ni få se :)
men Här får ni iaf ngra kludder bilder på moi


sjukt ful, ska duscha ikväll och bli lite frääääääsch !

här är lugnt skönaste låten som knarkas hela tiden, som jackie malin jag och fanny lyssna på typ hela tiden på lägret med, och vi är heeeeeeeeta ;'o


Kommentarer
Postat av: fanny

jo ja mm ja.. haha xd

2010-02-07 @ 20:19:15
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0