mmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Kom precis hem, har varit hos mormor och morfar hela dagen, fick hjälp med franskan -.-'
och de bästa... jag får ett förhör. ja, ni hörde rätt. på fredag

annars har min dag varit rätt rolig, för jag har lyckats kolla extra på personer runt omkring mig och jag har fått mig ngra skratt :D dock lite pinsamt när jag garva högt... - vadå elak ?

haha roligast var vid blomsteraffären när den där fula tanten med världens störta glögg mellan framtänderna och ser helt retard ut kommer och dunkar indiskmusik i sin bilen och sen kommer ut och går som en kratta!
HAHA jag dog.. och ni skulle sätt min morfars blick ;)

Sen blev jag hämtad och mamma och jag åkte typ te Jysk och Gränby och lite så, köpte tre kuddar och påslakan till mitt nya rum (y) och en rosa smörkniv (a' hihi . fin !

Sen så börja jag nääästan gråta på jysk för min älskling skrev ett sms te mig, asså fanny, jag kan inte preecis kalla att jag är stark och så.. för de går inte en dag utan att jag lipar, men de var ändå skönt att höra på något sätt, och jag är glad.. nej sjuuukt glad över att ha dig min älskade lilla krokodil <33

jag ska bli en äcklig idomin fjortis.
för jag vill inte ha torra läppar (A)


Kommentarer
Postat av: Mikaela Yourstone!!

SV: Hej dom ska gå och köpa på alla hälsokost butiker, hoppas du kommer gilla min blogg ;)

Postat av: fanny

apa :')<3 du är en riktig starkis :>

2010-02-24 @ 18:43:29
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0