♥♥♥ farsan baloo ♥♥♥

♥Skolan idag trodde jag skulle gå skit segt , men helt plötsligt så vare sista lektionen ;o
underbart.

idag hade jag tänkt hinna med lite saker, först och främst jobba med matte, sen plugga till omprov i No, sen ska jag rita av jesper och sen ska jag se filmen jag inte hann se igår.
Försöker hinna med allt tråkigt innan kvällen då man vill chillaaaaa . right ? :)

Sen så ooorkade jag ta outfit bild på min snygga stil idag ;oo
just precis, mjukis skare va ;)

lalalalal , dock inte så fin bild..

bara för de här är jespers låt. :) <3


Kommentarer
Postat av: julia

är du tsm med jesper?:D<3

2010-02-15 @ 17:48:41
URL: http://cristallinos.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0