It's my Biitch ! and i love her


Åkte te stan och sola med fanny idag, hon shoppa lite och jag fick inte byta två par trosor, så jag får ha dom kvar
Jaja, överlever .
Sen efter det så åkte nilssons familjen + bästa jag , te mammas hus för att kika lite, :)
dom tyckte det var fint, det är ju bra ;) läääängtar tills jag får inreda ! Det bästa med allt ..

Sen somnaa jag typ mot lilla fannygrisen i bilen, vi åkte hem dit till dom, åt lite middag och så
sen hämta mammsen mig, och nu är jag på glaaader humööör :D Så ni på msn, om ni vill ha kul, här är jag! :)

Bilder från idag..
tjockisar? - alltid
bjuuuuder !!






ohhhhhhhhhhhhhhhhhhh

(klick)


sist får ni vad min sötnos köpte, jeansjacka och converse ;


Kommentarer
Postat av: louise

hahah kebab igen ;O? xD

2010-02-13 @ 22:42:46
URL: http://loouisebloom.blogg.se/
Postat av: julia

haha söta bilder :D<3

2010-02-13 @ 23:12:42
URL: http://cristallinos.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0