tkr ni så illa om mig ? (:

oooojjj, fick jätte mkt mer besökare bara för jag tänkte ta en liten paus ? ;'o

ska jag fortsätta elr itne ? ;o  elr de kanske blev värsta ryktet typ,

- FANNY TÄNKER INTE BLOGGA PÅ ETT TAG TYP FÖR HON ÄR TYP "DÖD" :D:D!
- OMG SKOJARU MED MIG ELR ?! :D
- NEJ KOLLA SJÄLV :D!
- SHIIIT FAN SANT JU
- JAA , DE HÄR SKA SPRIDAS !
- OOHHJAAAH !

så gick de till :) (?)

nej meen, jag känner mig på lite bättre humör, så om ni vill ha en glad stund av mig passa på nu!
för om en halvtimme , timme, elr ngt sånt är de som vanligt igen.
vill ni ha två bilder då jag ler ?
- varsegoda.


Kommentarer
Postat av: fanny

hahahah ditt cp xD

2010-02-20 @ 10:42:02
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0