Stan med Jackisen :)

Har varit på stan idag med jackie. vi var lika störda och roliga som vanligt.
haha satt och var heeeeelt sjuka på jalla .. ja vi åt kebab ;'((( !
men det var grymt kul, tänkte att jag skulle vara snäll och inte skratta åt folk idag,
men HAHA de första jag och jackie ser ? TOMTAR ?! HAHAAHAHA
Sen tog vi typ en latte på Waynes *ööh stavning*

Sen vandrade vi upp te slottet haha.. ISKALLT , fyfan, mina tår var isbitar, gjorde skitont ;/
Sen gick vi typ till bussen och åkte hem till jackie. Flumma lite sen kom pappsen.

Nu har jag haft värsta snacket med mamma och pappa om skolan.. blä inte kul.. menmen..
Sen blev jag tvingad att plugga, mitt lov äger ! suck,
jaja. här får ni ngra fula bilder jag snodde från jackie , puss.







cp.
hah, asså jag vart ful och blek som fan på varje kort så..
haha, jadu jackie , undrar när vi ska insé att folk faktist ser oss när vi håller på haha.. love u


Kommentarer
Postat av: j

haha fy fan bussen :o älskar dig <3 vi måste skärpa oss :@ eller

2010-02-24 @ 22:00:24
URL: http://jackielinden.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0