ööööööhm nån fuling bild

Min farfar fyllde tydligen också år den 17 februari.. idag asså.
ganska coolt faktist, och de gjorde farfars mamma med.
så grattis farmor 72, farfar som skulle fyllt typ 75 och gammelfarmor som skulle fyllt gammal :)<3

I think de inte blir någon skola för misss fanny janssons imorn.
om jag vilar så är de större chans att jag inte är lika sjjuk på fredag då jag har omprov..

menmen, jag är söt ? ;'s
öhm nej , vacker.
enligt min släkt.
blä ?

lala, jag är en liten apis...
jag har tråkit och jag ska sova snart för annars blir mammi sur idag igen.. ;/
OCH MIN COMVIQKOMPIS GÅR UT IMORN ;'((((( BUHUUUUUU
jag ska tigga pengar av pappiii ..........
han älskar ju mig  !

puss gonatt..


Kommentarer
Postat av: louise

du är fin ! :o

2010-02-17 @ 23:03:28
URL: http://loouisebloom.blogg.se/
Postat av: frida

du är ju vacker :)<3

2010-02-18 @ 07:22:15
URL: http://fridapalms.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0