nya råza hörlurar

Jag skriver skit sent , för jag har vart sååå duktig idag !!
När jag kom hem satt jag mig och grät krokodiltårar till oth ;'''((((
Sen gjorde jag disken i pauserna, och sen gjorde jag engelskan,lite franska och lite svenska :D

Skolan var fan riktigt rolig, jag fanny & jackie har börjat flumma till dagarna ordentligt på senaste tiden ;o fett kul!
Haha satt och asgarva åt mig själv på Noprovet när man skulle skriva en egen fråga,
 kunde nästan inte hålla mig.
Jag kallade nån speciell kille som hade gjort ngt för "den där gubben" typ. inte ens kul .. men

Och på franskan höll jag på att garva sönder, hahah bilden du tog jackie ! asg ! och när gabbe fick damp ;)
På engelskan vare också jävligt kul, bara halva klassen för vi fick inställd slöjd.
så vi typ flumma med roland "daskhand"  hela tiden, hahahhahah så jävla kul !

jaja, vi slutade 13.10 men fick vänta till 14.15 bussen -.-'

lalal, jag har fått mina hörlurar idag, rooooosa ! =)<333

heeeeeelt skabbig och ful, osminkad och allt ..
och jag är ful i dom :////////


Kommentarer

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0