mamma och pappa kmr snart bli strängare...

Blää jag har mått illa ända sen jackie och jag var på stan
och smart som jag är sätter jag på hög värme på elementet
och har maassssor med kläder på mig, + sockor och varma tofflor ..,
svättas som en gris
så de gör inte saken bättre

mamma kom in för ett tag sen och sa att jag måste stänga av datorn kvart i 12 /;
dom kommer bli fett hårda med datorn med mig nu.. för jag har blivit sämre i skolan..
inte bra, inte bra.

sen trodde jag att jag skulle få sova uuuut imorn, eftersom jag inte fick de idag elr igår
men såklart int, för mamma är hemma! hon kommer och väcker mig ;(
ASSÅ JAG MÅSTE FAN FÅ SOVA ?!

ta med mig och shoppa låss ist för att låta mig sitta hemma och plugga sen ist... snelaaa dumma mamma ? ♥
nu är klockan mer än kvart i .. godnatt..


oooooh were going to be sääääxxyy

Kommentarer

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0