jag är trött och sur, pusshej... usch ? ^o)



glad ? nej jag är arg och trött. orkar inte.

jag stör mig på mig, dig, mitt hår, roland, magnus, ALLT & alla
ingen tar illa upp, jo magnus kmr , men de får du leva med lilla gubben

orkar inte plugga till fucking No-omprov, elr göra nån jävla engelska läxa jag inte ens vet vare är.
jag orkar inte säga till mamma och pappa att jag har kvarsittning imorn
jag orkar inte vara vaken
jag orkar inte att jag är "fjortis" enligt alla nu pga av den där skvallerbloggen, nej jag tar itne åt mig men.

jag orkar ingenting,
orkar inte bo på två cp ställen snart
orkar inte gå runt och vara tjock, känner inte för att träna.. men jag måste 
jag orkar inte lyssna på dålig musik
jag orkar inte att de snart är mörkt igen
jag orkar inte att mitt rum är litet
jag orkar inte att maja är en bajskorv
jag orkar inte att jesper ritar, dansar & sjunger bättre än mig
blablablabla

vadå stör sig på allt ?` 
jag orkar gråta.


Kommentarer
Postat av: sofieblom, one in a million :]

DU ÄR SNYGG FANNY <3:)

2010-02-16 @ 17:04:43
URL: http://chaarmigast.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0