hejsan kerstin .

JAG TROR ALLA ÄR DÖDA!??!?!??!?! :OOOOOOO

pappa säger att jag inte för gå till skolan imorn.... "stackars mig"
nej men de gör mig lite stressad också faktist....

men jag överlever`?
elr... ?
om man inte går i skolan kanske man inte får ngt bra jobb, och då kanske man inte får ngra pengar och då får man inge mat.. elr ett hus och då kanske man dör? ;'oo
hihihihihihih

jag behöver dra av lite energi på nån, känner mig lite småflummi flumm flumm flumm , faaaaaktist (a)

ska be fanny om hon kan ta hem min franska också -.-'
ni vet mormor ...................................... -.-'
och mitt omprov blir jag tvungen att göra efter lovet
*hon kmr bli sur på mig :o:o:o*


Kommentarer
Postat av: Din favorit:magnus wahlström:d

Ta det lungt glöm inte och andas;) så stressad som du är :d

2010-02-18 @ 21:52:43
Postat av: Juliaw

du fick G+ på franska provet :D

så ingen rest! :D:D:D

2010-02-18 @ 22:15:29
URL: http://kortjockstolt.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0