HaHaHaHa, JaG mÅlAr NaGlArNa BlÅa

chacha bloooggggggeeen ! ;D

Skolan har typ vart helt flumm, skratta åt jackie så jag nästan rammla om kull, haha bara för hon är så gullig när hon är "jaa.. jo.. mm.. joo"

Slöjden var ju lite trevlish, jag jackie fanny sofie & gutte är nya syslöjdskompisar ! (y) ;)
Sen så finns de inte så mkt att berätta men, imorn är de öppethus dag för skolan ju, och de betyder ju att jag börjar klockan 3! och slutar 8..

SOVMORGON!!! :D:D:D:D tänkte jag..
men nej, mormor kommer te mig klockan TIO ;''o så ja.. hejdå sovmorgon.. ska plugga som fan imorn tydligen.. jävla cp franska prov på torsdag ju, och jag kan knappt hälften..
får väl se hure går!

Fick tebaks Noprovet idag.. jag fick G på tryck och IG på värme.. ;( buhu.. omprov där..
Fett sur

Snart ska jag fortsätta med franskan, och vi har engelska till imorn med.. suck på skolan .



Kommentarer
Postat av: fanny

sv: vadå klockan 6 ? xD

2010-02-09 @ 18:11:52
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/
Postat av: jackie

maha! :D <3

2010-02-09 @ 18:14:56
URL: http://jackielinden.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0