HAHA kom på att jag måste ta med en kortlek ;) trollkarN youknow

Höhö, jag ska inte göra No , jag bah drev ju .. lalalal (a'
Okejj jag menade svenska -.-'

Har packat typ näääästan allt nu, men ska packa resten imornbitti
Jag tar fannys skidjacka , den är lite kort, men den är inte allt för kort så den funkar bra ändå så (a)
Hahah, shit vad pinsamt i backen sen , nejdå , jag är bbbäst ! men jag kmr spela dååliih för att dom som är dåliga inte ska tycka de är pinsamt, för om jag gör ngt så är de ju okej (y) right ?

Har inte pluggat någonting idag, och känner mig smått panik slagen ! ;'o
not.. jag bryr mig inte :D jo .. lite, men jag ska gö mitt bästa , elr vad man säger .

Ni kommer sakna mina fina egobilder under helgen jag är borta, men jag loooooovar att de kmr komma massor med härliga bilder från lägret sen (a)
Jaja,
Puss godnatt fulis ;* <3


haa .. här har ni en sista bild på fannisen innan hon draar, cya .
gulli va ;o


Kommentarer

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0