Grattis min älskade lilla gummis, du är best ;*<333

hmm.. hur ska jag formulera min dag?
jag satt jouren med gutte, och han tycker att jag bara har en sexa på en skala i snällhet ? ;'o
pfft... jag är värd en 10;a ..

eller kanske inte idag, jag var liksom bara liiiiite sur och trött... typ blev sur på alla, men alla eh ju så dryga ?! ;'o

sen hade oskar sönder jourmappen, som jag var nära att få betala ! sorry för jag sa att de var du oskar, men ja, jag pallar inte betala och ja.. det här är inte min favorit dag precis. :) men de var ju faktist ditt fel så ;)

sen så har en viss lärare inte heller haft sin bästa dag idag precis ? elr har hon nånsin de ;o
hon var iaf sjukt öööhm.. (?) bajsbajsbajs du är kånsti.. och hur fan kan man hata jackie ?!?!??!
din lilla gorilla... hon e best.....

jag strunta i dansen.. jag är sjuk. enda anledningen till att jag stanna kvar i skolan var för att jag är snel mot guttis. annars hade jag åkt hem. jag mår inge bra ;(

men ikväll ska jag till min underbara bästa älskade supergulliga farmor! för hon fyller 72!
hon är seriöst nästan den enda i släkten som förstår mig.. och jag älskar henne djupt mycket.
hon är min lilla gummis.. ♥


Kommentarer
Postat av: julia

sv: äre okej ?

annars får du säga till <3

2010-02-17 @ 21:27:50
URL: http://cristallinos.blogg.se/
Postat av: maddes hatobjekt.. :((

hihihi älskar dig fannisen <33

2010-02-19 @ 17:36:10

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0