Fredaaaag !!!!!!!!!

Skolan var ganska okej, flummig som vanligt.
På No;n kom de två poliser te oss och snacka om stöderna på vår skola
Och en polisen var så sjuuukt lik fredrik (fannys pappa) på sättet ! Typ de ända jag tänkte på hehe..
Sen fråga en av poliserna hur jag skulle känna om han tog mina hörlurar jag bah
- ööööööhh jag skulle bli arg...
haha skulle rättare sagt slagit ner den som tog dom ;ooooooo nej kanske inte.. men jag skulle inte vart glad så ;)

Sen hade idrott och den gick typ fett fort ?!
sen åkte jag hem och på bussen fick jag godis av magnus :D tackiii


Kommentarer
Postat av: fanny

imorn blir vi bruuunaa :D

2010-02-12 @ 19:16:38
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0