Det är inte skönt att sitta ute i kylan i 2 timmar ska jag säga..


men yeeaah, jag kom typ precis in till mitt hus. Annars hade jag skrivit tidigare.
För de är nämligen så att jag har suttit ute i 2 timmar för jag inte haft ngn nyckel..
smart jag vet.. men min syster hade åkt te stan, bror kmr senare och mamma och pappa jobba.

jag kunde gått te Moa men jag orka inte, trodde mamma skulle komma typ om inte så länge,
så jag satt på trappen i kanske 30 min sen gick jag och satte mig i en av Filips bilar och lyssna på musik..
min batteri på mobilen var typ 4% hela tiden, så tur att jag hade min Ipod ;o

skolan var okkej.. förutom att en bajslärare mr daskhand 
som jag inte hade vart dryg elr ngt mot alls sparkar på mig -.-

jaja, nu ikväll måste jag packa till konfalägret! åker ju imorn efter skolan, så blir inget med bloggen på hela helgen! sorgligt jag vet.. :/ sen måste jag göra No & Franska  .. 

hinner väl blogga en sista gång ikv, antar jag puss så länge.

 


Kommentarer
Postat av: fanny

varför måste du göra no ? :O

2010-02-03 @ 19:13:17
URL: http://ffannynilsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

schnygga lurar bäjbi gööörl <3

2010-02-03 @ 21:37:41

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0