de blir la att ställa alarmet inatt igen då..

jag ska inte skriva fler emotexter på den här bloggen, jag har faktist en blogg där jag har skrivit av mig lite förut, men jag är inte så förtjust i den tyvärr /; men jag ska börja skriva mer i den ist, men där får ingen läsa, för då blire personligare på den :)

Snart ska jag sova, eftersom jag ska med cp 10.20 bussen te stan... ingen sovmorgon då heller.. ajaj, jag får ta igen de i helgen.. då de blir massor av plugg. har inte orkat ngt ikv typ ;s
det blir plugga med mormor och morfar imorn med nämligen.. suck, jaja, det är alltid bra med hjälp när man suger.
thihi,

HAHA ursäkta mig, men jag tänkte att de allti är kul me en bild..
hm... usch, visar alltid skabbbilder på mig har jag märkt ;o
jaja, nattii


Kommentarer

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0