rosendal har skönt folk, jjjjaaomaaan

efter praoen idag gick elin jossan jag och julia på två öppethus, Thorén och Rosendal
haha julia och jag hade ingen aning om va vi gjorde på thorén men dom kom på oss när vi gick tbx in dit för att hämta en till bulle... a little bit embarrassing

sen på rosendal så var det typ fett kul för några sa till oss att akta hos för dom från SMIP
sen efter ett tag så kommer några muppar och baa
- HEEEJ FÖLJ ME OSSSSS :D!!!!!!!!!!!
vi ba, haha wtf.. vi ska akta oss för er
dom ba, men vi är coola vi är dom enda som har en blinkande skylt!!! :D
vi ba hahaha vafaaaan
en jävla data skärm som dom sprang runt me typ? skit roliga
sen så följer vi med dom och blir typ inpuffade i en jävla föreläsning, satt bara och asgarva där..
sen drog vi direkt, liksom scaarryy people de va där.. hahahaa

sen jaaaa blabla. julia och jag skulle till ingången istället kom vi ner till källarn ?...
hahha och vi skämde ut oss ganska mycket, ohyeaaah, men aa fett kul
fåår see om jag söker till Rosendal, det verkar ändå rätt bra. yeye go'natt


fanny och julia - kurt och dagotto
naaw, vi är för söta


Kommentarer
Postat av: juliaw

haha smip killarna var typ skönaste :D haha mario <3<3<3

2010-12-01 @ 09:04:55
URL: http://kortjockstolt.blogg.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0