SEEEEEEEEEEENT INLÄGG JAO

ojoj, en hel dag på stan efter skolan, var typ inne med masssa fölk, tex hm... nu ska vi se om jag får med alla...
julia rebecka ida matte daniel linus philip elis alfons magnus william
fast sen vart vi mindre lallala , jag vart typ bjuden på saker att äta hela dagen (y)
först reisen *stavning*  , en halv cheseburgaree, magnus pommes frites, philips coola, en klubba av matte,
gött gött gött !
öm köpte present och sånt till elin, jag hjälpte killarna att fixa present till na å ;) grym jag är :)
jaja, vart mat skit sent ikväll , klockan 10 hah.. kom på en skitbra låt i bilen också ;)
jaja......
hejdåååå
nattiii

bilder från igår :



idddag:

julia gillar skyltdockan lite sådär för mycket..

sexig elis?

elis och william gillar mat..

matte lekte paparazzi när jag plugga... -.-

ömm.. nå fula människor på en film jag garva åt

blåååå tunga efter klubban


Kommentarer
Postat av: Elin E

ojojoj ;O visste inte att man kunde köpa teckningar... xD

2010-08-26 @ 18:53:08

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0