Ussscchh känner mig som jordens fulaste barn !!

Hejsaan, sitter här och lyssnar på musik , vill vara pigg och kunna dansa!!
Gick upp klockan kvart över 6 imorse eller något för jag inte kunde andas och var helt torr i halsen :(
Sen sov jag till typ halv 11

MÅSTE DUSCHA känner mig såå jääävla äckel päckel
och jag villl va fin :( ska kolla i H&M katalogen med mamma och tvinga henne att köpa massa kläder till mig..

asså gud jackie och våra drömmar... kan dom ba bli sanna någon gång :O ohgod -.-'


Kommentarer
Postat av: josefine

svar: tack, men du är vackrareee :D <3

2010-08-30 @ 14:04:24
URL: http://duvetjossans.blogg.se/
Postat av: jackie

men viiiiiiiisst fanny !! :(

2010-08-30 @ 16:17:39

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0