Tänk med hjärnan nästa gång istället om ni har nån.. idioter.

asså ja.. för dom som var inne på facebook såg väl hela skiten,
jackie skrev något om ;

typ när jag fick höra att du låg på akuten fick ja panik
förstår det inte , klarar mig inte utan dig fanny, säg att allt är en mardröm ?
pratad med dig i skolan nyss och allt var som vanligt
vem kunde tro att det kanske var sista gången jag skulle se dig ?
allt kommer bli bra, jag saknar dig redan älskling,
blabla,
det var massa, fast mer överdrivet tror jag..

folk bomba jackie och skit och skrev till mig på msn, och jag fick inte svara bestämde vi..
asså när vi märkte hur mycket folk brydde sig och hur stor grejen blev, blev allt bara FEL !

asså förlåt mig alla, .. alla verkade fett oroliga, och jag skojar inte men jag och jackie satt och tokböla!
jackie fick fan hitta på för alla och de vart bara feeeeeeeeeel !
sen kunde jag inte hålla inne de längre , vart tvungen och säga, för egentligen skulle vi driva imron med..

MEN FÖRLÅTTT !! vi känner oss som jordens största idioter!! guuud! kommer typ inte förlåta mig :s
asså överdriver inte, känns som jag är djävulen själv, man ska inte skoja om sånt här.


Kommentarer

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0