sexiga ligan , elr va säger ni ? ;9

imorn (elr ja, idag egentligen) blir det typ östhammar med mormor, morfar & maja
typ för mormor ville åka dit bara för hon är uppväxt där elr ngt, och jag har ju inge liv, så varför inte ?;)
aja, jag och jesper är snälla på msn mot varann typ nu, ovanligt, i know (;

aja , ska typ sova, min blogg har blivit förjävla tråkig asså ;ooo NATTI!

jag var tvungen tjejer! förlåt!  och hahahhahahhahahahahhahhaha !
HAHAHAH DÖR ! asså alla bilder, seriöst, hur sexiga får man bli ?
fanny och louise ser faktist värst ut på den här bilden ;) elr så äre ba så att jag och malin är snyggare? vem vet :)
haha saknar oss faktist lite.. :')


Kommentarer
Postat av: malin

jag saknar oss också <3

2010-08-09 @ 12:40:17

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0