ohlalala vi är älskade av ALLA ;)

HOME! saknat oss?

vi har haft det duuuuunder!, tycker jag iaf (A)

shit asså badvakter som stalka oss ;o ? (; och prejja små barn är liksom our thing you know
sen fick barnen ju alltid lite roligare när vi var med, och dom som jobba där fick en lite roligare arbetsdag, jao . :)
hahahah roligast är väl när vi rammla ur dom där gula cpsakerna i vattnet, shit vad jag garva åt becka!
men jag var ju värre -.-'
klumpig som jag är fick jag gå runt med blöta byxor också för jag rammla i blöta gräset.. förvånande? - naae!

menmen, såååå fort jag får bilder av becka så ska jag lägga upp några på bloggen!
jag är ju väldigt bra på att säga att jag ska det, men sen gör jag aldrig det.. men den här gånggen så!
presssaaa miiiiggg !


Kommentarer

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0