nuuuuuu ska jag plugga trafikmärken (Y) -.-

mjapp, dålig uppdatering, jag vet.
bryr jag mig ? nej :D
orkar bara inte bloggen, kommer ihåg förut när jag typ skrev 3 inlägg varje dag typ eller ngt, men asså nej, pallar inte! inte kan jag säga att jag kommer bli bättre heller, för det tror jag inte, speciellt inte när skolhelvetet börjar nästa vecka..

igår var jag med tobias och pappa i mataffärn för dom skulle köpa mat till småtjejernas träningsläger,
herregud, dom är muppar -.- och självklart var det JAG som skulle dra den feeeeta vagnen
folk lär trott att vi skulle gå i ide eller något, men mamma var ju med sen också,
fast det underlätta ju inte för mig precis..-.- fortfarande mig dom körde me;o

haha dom är retards båda två ..

aja, funderar på att lägga upp mina gammla videoinlägg en sista gång igen på bloggen innan jag tar bort dom?


Kommentarer
Postat av: alma

Fin blogg :)!

2010-08-11 @ 22:20:12
URL: http://jaallbyy.bloggplatsen.se/

Din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (syns endast för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0